Hurtowania tapicerska Artelito to wschodząca marka na rynku z wielkimi ambicjami. W firmie ceni się uczciwość oraz konkretność. Tapicerzy i producenci mebli tapicerowanych mogą liczyć tutaj na spersonalizowaną wycenę. O pierwszych krokach Artelito w branży tapicerskiej rozmawia Michaela Fuchs z panią Moniką Solecką – Commercial Managerem.
Michaela Fuchs: Skąd zrodził się pomysł na otwarcie hurtowni tapicerskiej?
Monika Solecka: Pomysł zrodził się z prostych przyczyn – zapotrzebowania na rynku i dużego popytu na sprzedaż tkanin oraz komponentów do mebli tapicerowanych. Co ważne, Artelito jest nie tylko hurtownią, ale też bezpośrednim importerem.
M.F: Jak długo funkcjonują Państwo na rynku? Jak od tego czasu zmieniło się Państwa przedsiębiorstwo?
M.S.: Firma została otwarta w styczniu 2022 r., jednak stale staramy się rozszerzać naszą ofertę o kolejne produkty.
M.F: W jaki sposób pandemia COVID-19 i problemy z dostępnością surowców wpłynęły na Państwa biznes?
M.S: Nie zauważyliśmy takiego problemu.
M.F.: Jakie są obecnie największe wyzwania, przed którymi stoi hurtownia tapicerska Artelito?
Jesteśmy nową firmą, która ma wysokie ambicje. Dlatego też bardzo ważne jest dla nas przedstawienie się jak największej liczbie klientów.
M.F.: Jakie kryteria w doborze materiałów tapicerskich są dla Państwa najważniejsze?
M.S.: W doborze materiałów tapicerskich staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów. Dlatego też w naszej ofercie znajdują się popularne materiały, akcesoria do mebli tapicerowanych, które zawsze staramy się mieć na stanie.
M.F.: Państwa oferta jest skierowana przede wszystkim do klientów B2B. Na jakie benefity mogą oni liczyć?
M.S.: Klienci B2B mogą liczyć przede wszystkim na ofertę hurtową (dla klientów kupujących całe wałki materiałów, kartonów akcesoriów). Każdą wycenę przygotowujemy indywidualnie dla naszego klienta.
M.F.: Jakie wartości są dla Państwa najważniejsze w budowaniu trwałych relacji biznesowych?
M.S: Uczciwość i konkretność to dla nas najważniejsze wartości w budowaniu trwałych relacji biznesowych.
M.F.: Obecny rynek pracy jest bardzo dynamiczny. Ostatnio wiele się mówi o tym, że pracownicy niechętnie powracają do biur po pandemii. Niektórzy nawet rezygnują z zatrudnienia. Czy te problemy dotykają również Artelito?
M.S.: Nie, nie spotkaliśmy się z tym problemem. Jesteśmy małą firmą, ale żaden pracownik nie narzeka na to, że pracuje w biurze – mówią, że nawet to jest dla nich lepsza opcja. Lubimy pracować ze sobą w biurze. 😉
M.F.: Zmiany personalne w firmie to naturalny proces. Co jest dla Państwa najważniejsze w trakcie rekrutacji?
M.S.: Zaangażowanie i chęć do pracy, małe doświadczenie w pracy jest mile widziane, ale nie mamy problemu z tym, gdy ktoś go nie ma – szkolimy naszych pracowników.
M.F.: Dziękuję za rozmowę. Życzę Państwu wielu sukcesów w budowaniu silnej marki.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą hurtowni tapicerskiej Artelito.
#bezpłatna współpraca
Comments